Samsung RS7578THCSL rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7578THCSL rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

David 11-10-2017

goede aankoop

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

veel ruimte, makkelijk te bedienen zonder de koelkast te openen. handige bar deur om niet de hele koude lucht te laten ontsnappen als je een glas melk wil. echt een aanrader !

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • makkelijk te bedienen

Steven 26-09-2017

tevreden

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Lang getwijfeld welke ijskast we zouden nemen, uiteindelijk dit type gekozen en geen moment spijt van. Indeling is overzichtelijk en de ijsblokjes vliegen ons de oren rond (dochtertje van 6j). De ijskast staat in een open keuken en qua geluid valt het zeker mee. Aansluiten van de watervoorziening stelt niet zoveel voor. Er zit ongeveer 4m slang bij, dus extra leidingen aanleggen was voor ons niet van toepassing

Lizzy 22-08-2017

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Altijd al een Amerikaanse koelkast gewild, en met deze heb je een goede voor een prima prijs!!
Ruim, overzichtelijk, genoeg lades om alles kwijt te kunnen ik ben tevreden!
Mini-bar ideaal, zodat je voor een drankje niet de hele koelkast deur hoeft te openen!

Pluspunten

• ruimte
  • geluid
  • instelgemak

Herbert 01-08-2017

Mooie side by side

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Mooie side by side van Samsung. slechts sinds een dag in gebruik, echter nog zonder de vaste wateraansluiting, deze moet ik nog in orde maken.
Koelt en vriest uitstekend, maakt wel wat ondefinieerbare geluidjes, die echter niet storend zijn. Het vallen van de ijsblokken hebben wij nog niet kunnen ervaren.
Levering via Mediamarkt prima, echter men kwam zonder laadklep, dat is dan wel een zwaar klusje, zo'n kast van ruim 100 kilo!
Ik heb 'm zelf verder geïnstalleerd, het waterpas zetten is minder makkelijk dan de beschrijving vermeld, door de wieltjes onder de kast en slechts 2 stelpoten aan de voorzijde. Ik moest uiteindelijk de achterzijde ruim een centimeter verhogen om 'm waterpas te krijgen, beetje vreemde constructie. Aan de voorzijde zit een soort plastic stoot/afdek strip, dat ziet er wat knullig uit. Verder geen commentaar, ziet er goed uit.

Pluspunten

• mooi design
  • bar in deur blijkt erg handig te zijn

Minpunten

• waterpas zetten constructie
  • plastic stootrand/afdekstrip voorzijde

Nathalie 27-07-2017

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Een A++ koelkast met veel ruimte.
Aparte en handige opbergplekken en indeling om je voedsel -zo nodig zo lang mogelijk- optimaal op de perfecte temperatuur te bewaren.
Enorm leuk gadget is de minibar zodat je snel je meest gebruikte product kunt pakken zonder de koelkast extra te hoeven belasten, dus verbruikszuinig.
Optimale verdeling licht langs de achterwand maakt alles prima zichtbaar.
Een bijna geruisloze koelkast met ijsklontjes, al dan niet gecrushed, en/of koel water binnen snel handbereik.
Een absolute aanrader wanneer je op zoek bent naar een Amerikaanse koelkast!

Pluspunten

• Zuinig in verbruik
  • Handige indeling binnenkant
  • Vrijwel geruisloos
  • Mini-bar praktisch en plezierig
  • Verlichting optimaal

Minpunten

• Afmeting

Alex 22-07-2017

Stil

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Gekozen om z'n zuinigheid en hij maakt niet veel geluid. Vind wel dat de gebruiksaanwijzing vwb de aansluiting op de waterleiding beter kan. Misschien iets meer gedetailleerder.

Pluspunten

• Geluid
  • Energieverbruik

Minpunten

• Handleiding

jAC 19-07-2017

AMERIKAANSE KOELKAST

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

GEWELDIGE KOELKAST, MIJN GROTE WENS, ZEER TEVREDEN.
HEERLIJK ALTIJD KOUD WATER MET IJSKLONTJES. GENOEG RUIMTE VOOR KOELING EN VRIEZER.

Corne 08-07-2017

Samsung Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Mooie Koelkast met goede uitstraling, de indeling is voor ons perfect.
verder is hij stil en werkt goed.

Pluspunten

• uiterlijk
  • stil

Mohamed 30-06-2017

Zeer mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Deze amerikaanse koelkast heb ik cadeau gedaan aan mijn ouders en die zijn er erg blij mee. Ik ben er zelf ook erg tevreden over. Koelkast is lekker ruim, erg goed verlicht en ook het design is mooi. Verder is deze makkelijk in te stellen op de gewenste temperaturen. Absolute aanrader! ik had al van tevoren recensies gelezen waarin stond dat het geluid soms irritant kan zijn. De koelkast maakt inderdaad wel een geluidje, maar dit is ook een model met 2 motoren. Het geluid is voor mij niet erg hinderlijk.

Pluspunten

• lekker ruim
  • goed verlicht
  • mooi design
  • gebruiksvriendelijk

Cor 25-06-2017

geweldig grote koel/vries combi

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

perfecte koel/vries combi ideaal is ook de minibar. Verder voldoende ruimte in zowel de koeler en vriezer ook de ijsblokjes maker is prima goeie aankoop

Pluspunten

• ruime koel/vriezer
  • lekker stil

Minpunten

• deuk gevoelig

Arend 11-12-2016

Prima koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Goede koeling; mooi aanzicht; minibar en schaafijs.
Het schaaf ijs sproeit helaas met hoge snelheid eruit waardoor het soms overal kan heen vliegen. Het water smaakt nog niet optimaal maar vermoed dat dit tijdelijk is, verder zeer tevreden met de koelkast deze eerste dagen.

Pluspunten

• Goede koeling
  • Schaafijs

Minpunten

• Schaafijs spuit te breed over het glas heen.

Jacqueline 06-12-2016

Ruime ijs/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Eerste indruk is zeer positief. Ruim zowel diepvries als koel gedeelte. De verlichting is goed alleen jammer dat er geen licht bij de lades komt, er bevind zich op deze plek een dicht plateau. De minibar deuropening heeft enige druk nodig om te openen. Wel stevig genoeg om er iets op te zetten. De inhoud van de minibar is ruimer dan ik had verwacht. 5x 1,5 l fles is geen enkel probleem. De diepvries heeft voldoende opberg ruimte. Echter het onderste plateau is niet helemaal vlak waardoor je diepvriesdoosjes niet zo fijn kunt plaatsen. Er is voldoende opslag ruimte voor ijsklontjes. De ijscruncher werkt redelijk en lastig te doseren. Het water is niet ijs en ijs kant. Gewoon drinkbaar koel.
De handleiding voor het plaatsen vd filter voor het water kan beter.

Pluspunten

• ruimte
  • hoeveelheid ijsklontjes
  • ijsklontjes/ijscrucher
  • minibar

Minpunten

• handleiding waterfilter installatie
  • vervoer door de voordeur

Birol 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

het is een mooie koelkast met een robuuste uitstraling. vooral de kranen voor ijsblokjes en water zijn zeer makkelijk te bedienen. Binnenkant is ook zeer overzichtelijk.
qua geluid, je hoort hem bijna niet.

levine 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

EEN ZEER GOEDE KOELKAST MET VEEL RUIMTE DOOR HET ONTBREKEN VAN IJSMACHINE /WATERDISPENSER.
ZEKER EEN AANRADER ALS JE OPZOEK BENT NAAR amerikaanse koelkast MET VEEL RUIMTE.

Mannetje de Vries 14-09-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSL rvs

Koelkast is aan waterleiding aangesloten. Handleiding was zeer slecht wat betreft aansluiting. Diverse vertaalfouten.
Koelkast is na 24 uur (in handleiding stond 2 uur in Nederlands én Frans) aangesloten. Op dit moment bromt de koelkast, waarschijnlijk omdat hij nog niet op temperatuur is.